26, September 2016

Tevreden is niet goed genoeg

Misschien komt het doordat we het woord klanttevredenheid veel gebruiken, maar laat ik er maar helder over zijn: het hebben van een tevreden klant is leuk, maar niet goed genoeg. Je moet zorgen voor fans, die brengen je veel meer.

19, September 2016

Succesvol verbeteren – met Toyota Kata

Klantbeleving is een spannend onderwerp. Je komt in verbetertrajecten al snel tot grootse doelen. En dan …

26, April 2014

Het begon met een fax

“Ik denk dat het daar begonnen is. Mijn drive om écht en structureel te werken aan klanttevredenheid.”

26, April 2014

Casus: Jan Accountants & Adviseurs

Hoe Robbert Bouman in 3 jaar tijd Jan Accountants transformeerde

30, January 2014

Begin wat vaker op nul!

“Onder zijn leiding groeide het bedrijf van ruim 1 miljard dollar omzet naar een omzet van 46 miljard dollar.”

30, January 2014

Hoe serieus neem jij jouw klanten?

Breng eens een bezoek aan het experience center van Boretti in Amsterdam