The 50 Customer Company belooft u:

  1. Een onvergetelijke ervaring. We  werken op een indringende wijze met een knipoog. Bovendien stellen we onze gereedschappen en vernieuwingen daarin blijvend tot uw beschikking. Zo stellen we u in staat uw klanten te verblijden met onvergetelijke ervaringen.
  2. Een plezierige pitbull mentaliteit. Het realiseren van een cultuur van uitblinken vraagt vasthoudendheid. Dan is een brave, briljante adviseur niet goed genoeg. Onze aanpak is ontworpen op toewijding en vasthoudendheid. Met een knipoog, omdat we onze verbeterprojecten voor zoveel mogelijk mensen een plezierige beleving maken.
  3. To the point aanpak. We maken geen uitgebreide rapportages. We geven heldere presentaties. U weet precies wat u van ons mag verwachten en wat wij van u verwachten omdat we dat voor en tijdens onze samenwerking regelmatig doornemen.
  4. Grip. We rapporteren 2-wekelijks over bereikte versus geplande resultaten. We stemmen af welke activiteiten de komende weken volgen, welke inzet we van u en uw team verwachten en welke resultaten we daarmee beogen. Zo weet u op elk moment precies wat de status van uw verbeterproject is.
  5. Resultaat. De optelsom van de bovenstaande beloften. Wij leveren liever kennis dan tijd en werken liever niet op basis van “uurtje factuurtje” maar op basis van resultaatvoorstelling. Hierdoor zijn we 30%  efficiënter dan andere adviesbureaus. U betaalt ons voor resultaat. En wij doen wat nodig is om dat te resultaat te realiseren.