Alles telt!

Klantbeleving is de optelsom van alle ervaringen die een klant met uw organisatie heeft. Van zijn oriëntatie op uw website, het aanvragen van informatie, het afnemen van een dienst of het kopen van een product, tot en met alles wat hij na de koop ervaart.

Elke interactie telt. Het zijn allemaal ‘moments of truth’ die bepalen hoe de klant zich bij u voelt en of hij terugkomt.

visual-impact

Het bieden van een consistente beleving is dan ook geen trucje. Het slaagt alleen wanneer een organisatie er bewust voor kiest en er aan werkt. Van management tot werkvloer.

Met elkaar

Een unieke beleving maak je met elkaar, met alle medewerkers.

Dat lukt als iedereen goed begrijpt wat klanten bij uw organisatie moeten ervaren. En als uw leidinggevenden ze  helpen en stimuleren die beleving waar te maken. In elk contactmoment, het hele jaar door.

Betere resultaten

Het werken met betrokken en bevlogen teams heeft een bewezen grote invloed op uw resultaat. Gallup, de Amerikaanse autoriteit in “employee engagement” toonde aan dat organisaties met betrokken teams gemiddeld 22% meer winstgevend zijn.

Klantbeleving heeft ook een directe relatie met uw bedrijfsresultaat. Een fan levert u 23% meer op dan een gemiddelde klant in termen van winstgevendheid, omzet en loyaliteit. (Bron: Gallup). Een ontevreden klant levert u 13% minder op.